Tost, Manual A. (ed.): 'Ensenyament-aprenentatge de llengües romàniques' / Montserrat Pascual Pou
Pascual Pou, Montserrat

Resum: El llibre, escrit col·lectivament per diversos professors d'universitat, recull tres mòduls del projecte Ariadna, programa europeu destinat a fomentar l'ensenyament i aprenentatge de les llengües estrangeres. Consta de tres parts, dues de les quals són escrites en francès. Es tracten aspectes diversos, com la impersonalitat, les fórmules de negació, la frase, predicats i arguments, etc. i tot des d'un enfocament que posa èmfasi en la comparació entre les cinc llengües que s'estudien.
Nota: Ressenyes i notes crítiques. Ressenyes col·lectives
Document: Ressenya
Matèria: Manual ; Adquisició i aprenentatge ; Didàctica ; Llengües romàniques ; Català ; Italià ; Francès ; Portuguès ; Espanyol ; Teoria lingüística ; Morfologia ; Semàntica ; Sintaxi ; Verb ; Negació ; Oració
Tost, Manuel A. (Ed., Pr.) ; Bartra, Anna ; Rigau, Gemma ; Hernanz, Maria Lluïsa ; Benucci, Antonella ; Gauchola, Roser ; Malaca Casteleiro, Joao ; Murillo, Julio ; Benedetti, Marina ; Vivès, Robert ; Pia Lo Duca, Maria ; Projecte Ariadna
Obres: Manuel A. Tost (ed.). Ensenyament-aprenentatge de llengües romàniques: nous enfocaments . Pròleg de Manuel A. Tost. Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona : Institut de Ciències de l'Educació, 1998
Publicat a: Llengua & Literatura. Barcelona, núm. 11 (2000), p. 612-616




El registre apareix a les col·leccions:
Són notícia > Gemma Rigau
Tipus de document > Ressenyes

 Registre creat el 2009-11-30, darrera modificació el 2016-11-23



   Favorit i Compartir