Resultats globals: 350 registres trobats en 0.02 segons.
Traces. Catàleg, 350 registres trobats
Traces. Catàleg 350 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
L'exemple lexicogràfic en el 'Diccionari alemany-català' de Lluís Batlle i altres / Robles i Sabater, Ferran
Del resum de l'article: "Aquest article vol ser un primer pas en aquesta direcció i explicar el tractament de l'exemple lexicogràfic en un dels diccionaris didàctics d'ús més habitual entre els catalanoparlants aprenents d'alemany com a llengua estrangera, el 'Diccionari alemany-català' (en endavant, DAC) de Lluís Batlle i altres en la tercera edició revisada i ampliada del 2006. [...]
2011
Zeitschrift für Katalanistik, Núm. 24 (2011), p. 127-150 (Monogràfic: "Estudis a l'entorn del diccionari bilingüe en l'àmbit germanocatalà")  
2.
Problemes de la representació verbal en els diccionaris bilingües català alemany-català des del punt de vista de l'aprenentatge / Bernal, Elisenda ; Sinner, Carsten
Aquest treball es centra en les dificultats que comporta, des del punt de vista de l'aprenentatge, la representació lexicogràfica dels verbs que trobem actualment als diccionaris bilingües català-alemany-català.
2011
Zeitschrift für Katalanistik, Núm. 24 (2011), p. 17-32 (Monogràfic: "Estudis a l'entorn del diccionari bilingüe en l'àmbit germanocatalà")  
3.
El català a Alemanya. Experiència docent de formació d'adults en català com a llengua estrangera a l'Instituto Cervantes de Munic / Varela Navarro, Montserrat
De l'article: "L'Instituto Cervantes de Munic fa anys que ofereix cursos de català, basc i de gallec dintre del seu programa regular. Aquest article vol fer un primer balanç de l'ensenyament de català a adults en aquest centre tractant tres aspectes principals. [...]
2006
Zeitschrift für Katalanistik, Núm. 19 (2006), p. 213-229 (Documentació)
2 documents
4.
Educar i créixer amb contes / Chomski, Débora
2019
El Periódico de Catalunya, 8 gener 2019, p. 8 (Opinió)  
5.
Dones i transmissió lingüística en llars d'origen immigrant. Impactes, reptes i oportunitats / Sanvicén i Torné, Paquita (Universitat de Lleida)
De l'abstract: "És reconegut que les pràctiques lingüístiques en el context familiar tenen un paper clau perquè una llengua sigui o no transmesa de pares a fills. En les llars d'origen immigrant amb infants i joves escolaritzats en català, la reproducció d'aquesta llengua va vinculada al grau de competència educativa i lingüística que tinguin els progenitors. [...]
2017
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 27 (2017), p. 149-174 (Monogràfic: La transmissió lingüística intergeneracional)  
6.
Dones marroquines i aprenentatge de català. Anàlisi sociològica des d'una perspectiva de gènere / Sanvicén i Torné, Paquita (Universitat de Lleida)
De l'abstract: "Aquest article recull elements que mostren que el gènere és un element que condiciona l'adquisició de competència comunicativa en català i, per tant, la inclusió social i ciutadana de les dones que han arribat a Catalunya procedents de l'anomenada immigració extracomunitària. [...]
2016
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 26 (2016), p. 269-284 (Secció miscel·lània)  
7.
Bos i Solé, Alexia (ed.). Les fronteres del multilingüisme: una visió actual i pluridisciplinar sobre el multilingüisme en la societat contemporània / Alarcón Alarcón, Amado (Universitat Rovira i Virgili)
El volum ressenyat és el resultat de les conferències organitzades per la Càtedra de Multilingüisme Linguamón-UOC a Barcelona durant els anys 2007-2009. La ponent Kathryn A. Woolard en el tercer bloc del volum planteja l'evolució de la situació lingüística a Catalunya.
2014
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 24 (2014), p. 445-448 (Ressenyes)  
8.
Rovira-Martínez, Marta (2011). Estratègies de transmissió lingüística en famílies plurilingües / Boix i Fuster, Emili (Universitat de Barcelona)
2014
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 24 (2014), p. 439-441 (Ressenyes)  
9.
Xerrades amb M. Teresa Cabré i Castellví. Reflexions al voltant de la lingüística aplicada i el lèxic / Lorente Casafont, Mercè (Universitat Pompeu Fabra) ; Cunha, Iria da (Universidad Nacional de Educación a Distancia)
Es comenten de manera general les cinc sessions previstes del cicle «Xerrades amb M. Teresa Cabré Castellví. Reflexions al voltant de la lingüística aplicada i el lèxic».
2017
Estudis Romànics, Núm. 39 (2017), p. 593-594 (Crònica)  
10.
Fins sempre més, amb aquesta llengua / Lluís, Joan-Lluís (1963-)
2018
Presència, Núm. 2300 (6 maig 2018), p. 4 (Opinió. A cremallengües)  

Traces. Catàleg : 350 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Adquisició i aprenentatge dins Amazon
Adquisició i aprenentatge dins Google Books
Adquisició i aprenentatge dins Google Scholar
Adquisició i aprenentatge dins Google Web
Adquisició i aprenentatge dins INSPIRE
Adquisició i aprenentatge dins NEBIS
Adquisició i aprenentatge dins Scirus