Data: |
2000 |
Resum: |
El llibre, escrit col·lectivament per diversos professors d'universitat, recull tres mòduls del projecte Ariadna, programa europeu destinat a fomentar l'ensenyament i aprenentatge de les llengües estrangeres. Consta de tres parts, dues de les quals són escrites en francès. Es tracten aspectes diversos, com la impersonalitat, les fórmules de negació, la frase, predicats i arguments, etc. i tot des d'un enfocament que posa èmfasi en la comparació entre les cinc llengües que s'estudien. |
Document: |
Ressenya |
Matèria: |
Manual ;
Adquisició i aprenentatge ;
Didàctica ;
Llengües romàniques ;
Català ;
Italià ;
Francès ;
Portuguès ;
Espanyol ;
Teoria lingüística ;
Morfologia ;
Semàntica ;
Sintaxi ;
Verb ;
Negació ;
Oració
Tost, Manuel A.
(Ed., Pr.) ;
Bartra, Anna
;
Rigau, Gemma
;
Hernanz, Maria Lluïsa
;
Benucci, Antonella
;
Gauchola, Roser
;
Malaca Casteleiro, Joao
;
Murillo, Julio
;
Benedetti, Marina
;
Vivès, Robert
;
Pia Lo Duca, Maria
;
Projecte Ariadna
|
Obres: |
Ensenyament-aprenentatge de llengües romàniques: nous enfocaments . Edició i pròleg de Manuel A. Tost. Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona : Institut de Ciències de l'Educació, 1998 |
Publicat a: |
Llengua & Literatura. Barcelona, núm. 11 (2000), p. 612-616 (Ressenyes i notes crítiques. Ressenyes col·lectives) , ISSN 2013-9527 |