Resultats globals: 5 registres trobats en 0.00 segons.
Traces. Catàleg, 5 registres trobats
Traces. Catàleg 5 registres trobats  
1.
Diversos usos i peculiarietats de la preposició 'amb' / Pascual Pou, Montserrat
L'objectiu de l'estudi és descriure el comportament sintàctic d'alguns suposats "complements circumstancials" o "adjunts" (el SP Instrumental, SP Comitatiu i el SP Causa) introduïts per la preposició "amb" i fer patent, d'una banda, que són complements que estan estretament relacionats amb el predicat i, de l'altra, que als suposats complements circumstancials descrits poden ocupar les posicions argumentals de subjecte o complement directe.
Llengua & Literatura. Barcelona, núm. 13 (2002), p. 165-186  
2.
Bassols, Margarida: 'Les claus de la pragmàtica' / Pascual Pou, Montserrat
Sinopsi de l'estudi de Margarida Bassols, estudi basat en un doble objectiu: presentar les propostes teòriques d'Austin, Searle, Grice, Brown, Levinson i Sperber i Wilson sobre la pragmàtica i il·lustrar aquestes propostes amb exemples catalans.
Llengua & Literatura. Barcelona, núm. 13 (2002), p. 479-483  
3.
The 'Instrumental Phrase': is it an adjunct, an argument or a predicate? / Pascual Pou, Montserrat
Pascual presenta una anàlisi sintàctica del que ella anomena 'frase instrumental', que és un participi passat (PP) que designa l'instrument que completa l'acció expressada pel verb. En la tesina es proposen tres hipòtesis sobre la 'frase instrumental'. [...]
UAB. Humanitats
   
4.
A syntactic analysis of instrumental prepositional phrases / Pascual Pou, Montserrat
Estudi sobre els sintagmes preposicionals del català i de l'espanyol encapçalats per les preposicions 'a' o 'con' que designen l'instrument a través del qual s'executa l'acció. Pascual suggereix que l'anàlisi minimista dels SP Instrumentals s'estengui als SP Comitatius.
Catalan Working Papers in Linguistics. Bellaterra, Vol. 9, (2001), p. 53-68  
5.
Tost, Manual A. (ed.): 'Ensenyament-aprenentatge de llengües romàniques' / Pascual Pou, Montserrat
El llibre, escrit col·lectivament per diversos professors d'universitat, recull tres mòduls del projecte Ariadna, programa europeu destinat a fomentar l'ensenyament i aprenentatge de les llengües estrangeres. [...]
Llengua & Literatura. Barcelona, núm. 11 (2000), p. 612-616  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Pascual Pou, Montserrat dins Amazon
Pascual Pou, Montserrat dins Google Books
Pascual Pou, Montserrat dins Google Scholar
Pascual Pou, Montserrat dins Google Web
Pascual Pou, Montserrat dins INSPIRE
Pascual Pou, Montserrat dins NEBIS
Pascual Pou, Montserrat dins Scirus