El model lingüístic educatiu a Catalunya. Crònica glotopolítica d'una involució / Miquel Àngel Pradilla Cardona
Pradilla i Cardona, Miquel Àngel (Universitat Rovira i Virgili / Institut d'Estudis Catalans)

Data: 2016
Resum: De l'article: "La nostra hipòtesi de partida preveu que, des del moment que l'ensenyament de la llengua té un paper rellevant en la formulació de polítiques lingüístiques destinades a modificar actituds i comportaments, esdevé un dels focus de tensió més importants del nostre conflicte lingüístic".
Nota: Conté referències bibliogràfiques (pp. 308-309)
Document: Estudi
Matèria: Política lingüística ; Immersió lingüística ; Ensenyament ; Bilingüisme ; Conflicte lingüístic ; Actituds lingüístiques ; Català ; Espanyol ; Catalunya ; Illes Balears ; País Valencià ; Països Catalans
Publicat a: Estudis Romànics, Núm. 38 (2016), p. 295-310 (Miscel·lània)



L'article a RACO

El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Estudis

 Registre creat el 2016-07-18, darrera modificació el 2016-11-23



   Favorit i Compartir