Anàlisi factorial dels motius d'aprenentatge del català com a llengua segona i relació amb el nivell, el temps d'estada, l'edat i el centre d'estudi dels alumnes / Cristina Bernadó, Llorenç Comajoan i Núria Bastons
Bernardó, Cristina (Consorci per a la Normalització Lingüística)
Comajoan, Llorenç (Universitat de Vic)
Bastons, Núria (Escola Oficial d'Idiomes Barcelona Vall d'Hebron)
Rogers, Donna M. (Ed.)
Col·loqui d'Estudis Catalans a Nord-Amèrica (12è : 2007 : Halifax)
Data: |
2008 |
Resum: |
L'estudi examina i proporciona dades sobre la motivació en l'aprenentatge del Català com a L2. Per fer-ho, entrevisten estudiants de català de tres indrets (Barcelona, Vic, Badalona-Sant Adrià) i s'analitzen els factors que els motiven a aprendre l'idioma. |
Contingut: |
Inclou un Apèndix 1 (Matriu de valors dels components rotats), p.90-92; i Apèndix 2 (Diferències significatives de les proves ANOVA i post hoc Tukey), p. 93-94
|
Nota: |
Aquest article va ser llegit en el marc del col·loqui citat, que la NACS (North American Catalan Society) va celebrar a La Universitat de Dalhousie de Halifax, a la província de Nova escòcia del Canadà. |
Nota: |
Referències (p.88-89) |
Document: |
Estudi |
Matèria: |
Adquisició i aprenentatge ;
Actituds lingüístiques ;
Català ;
Emigració i immigració ;
Sociolingüística ;
Vic ;
Osona ;
Barcelona ;
Badalona ;
Sant Adrià del Besòs ;
Barcelonès
Consorci per a la Normalització Lingüística. Generalitat de Catalunya
;
Escola Oficial d'Idiomes de Barcelona
|
Publicat a: |
Catalan Review, Vol. XXII, 2008, p. 71-94 (Monogràfic : R/Evolution in Catalan Culture and the Arts) , ISSN 2053-339X |
El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document >
Estudis
Registre creat el 2013-05-07, darrera modificació el 2023-06-18