Anàlisi factorial dels motius d'aprenentatge del català com a llengua segona i relació amb el nivell, el temps d'estada, l'edat i el centre d'estudi dels alumnes / Cristina Bernadó, Llorenç Comajoan i Núria Bastons
Bernardó, Cristina (Consorci per a la Normalització Lingüística)
Comajoan, Llorenç (Universitat de Vic)
Bastons, Núria (Escola Oficial d'Idiomes Barcelona Vall d'Hebron)
Rogers, Donna M. (Ed.)
Col·loqui d'Estudis Catalans a Nord-Amèrica (12è : 2007 : Halifax)

Data: 2008
Resum: L'estudi examina i proporciona dades sobre la motivació en l'aprenentatge del Català com a L2. Per fer-ho, entrevisten estudiants de català de tres indrets (Barcelona, Vic, Badalona-Sant Adrià) i s'analitzen els factors que els motiven a aprendre l'idioma.
Contingut: Inclou un Apèndix 1 (Matriu de valors dels components rotats), p.90-92; i Apèndix 2 (Diferències significatives de les proves ANOVA i post hoc Tukey), p. 93-94
Nota: Aquest article va ser llegit en el marc del col·loqui citat, que la NACS (North American Catalan Society) va celebrar a La Universitat de Dalhousie de Halifax, a la província de Nova escòcia del Canadà.
Nota: Referències (p.88-89)
Document: Estudi
Matèria: Adquisició i aprenentatge ; Actituds lingüístiques ; Català ; Emigració i immigració ; Sociolingüística ; Vic ; Osona ; Barcelona ; Badalona ; Sant Adrià del Besòs ; Barcelonès
Consorci per a la Normalització Lingüística. Generalitat de Catalunya ; Escola Oficial d'Idiomes de Barcelona
Publicat a: Catalan Review, Vol. XXII, 2008, p. 71-94 (Monogràfic : R/Evolution in Catalan Culture and the Arts) , ISSN 2053-339X

El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Estudis

 Registre creat el 2013-05-07, darrera modificació el 2023-06-18



   Favorit i Compartir