Anàlisi factorial dels motius d'aprenentatge del català com a llengua segona i relació amb el nivell, el temps d'estada, l'edat i el centre d'estudi dels alumnes / Cristina Bernadó, Llorenç Comajoan i Núria Bastons
Bernardó, Cristina (Consorci per a la Normalització Lingüística)
Comajoan, Llorenç (Universitat de Vic)
Bastons, Núria (Escola Oficial d'Idiomes-Barcelona-Vall d'Hebron)
Rogers, Donna M. (Ed.)
Col·loqui d'Estudis Catalans a Nord-Amèrica (12è : 2007 : Halifax)

Date: 2008
Abstract: L'estudi examina i proporciona dades sobre la motivació en l'aprenentatge del Català com a L2. Per fer-ho, entrevisten estudiants de català de tres indrets (Barcelona, Vic, Badalona-Sant Adrià) i s'analitzen els factors que els motiven a aprendre l'idioma.
Contents: Inclou un Apèndix 1 (Matriu de valors dels components rotats), p.90-92; i Apèndix 2 (Diferències significatives de les proves ANOVA i post hoc Tukey), p. 93-94
Note: Aquest article va ser llegit en el marc del col·loqui citat, que la NACS (North American Catalan Society) va celebrar a La Universitat de Dalhousie de Halifax, a la província de Nova escòcia del Canadà.
Note: Referències (p.88-89)
Document: Estudi
Subject: Adquisició i aprenentatge ; Actituds lingüístiques ; Català ; Emigració i immigració ; Sociolingüística ; Vic ; Osona ; Barcelona ; Badalona ; Sant Adrià del Besòs ; Barcelonès
Consorci per a la Normalització Lingüística. Generalitat de Catalunya ; Escola Oficial d'Idiomes de Barcelona
Published in: Catalan Review, Vol. XXII, 2008, p. 71-94 (Monogràfic : R/Evolution in Catalan Culture and the Arts)

The record appears in these collections:
Document type > Studies

 Record created 2013-05-07, last modified 2016-11-23



   Favorit i Compartir