1.
|
|
La voces híbridas de la literatura
/
Morla, Jorge
Sobre alguns escriptors i artistes nascuts en altres països i integrats en la cultura catalana i espanyola. En el cas d'escriptors que escriuen en català, hi ha declaracions de Najat el Hachmi i Monika Zgustová.
2020
El País. Babelia, Núm. 1471 (1 febrer 2020), p. 2-3 (En portada)
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
Taula Rodona 2: Cohesió social i llengües
/
Cabré i Pla, Anna ;
Vila i Moreno, F. Xavier ;
Cassany, Daniel ;
Lorenzo Galés, Neus ;
Teixidó i Planas, Martí ;
Casas, Mariona ;
Gisbert, Mercè (Presentació de l'acte) ;
Secció de Filosofia i Ciències Socials. Institut d'Estudis Catalans ;
Institut d'Estudis Catalans ;
Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana. Institut d'Estudis Catalans ;
Association Héloïse ;
Fundació Marta Mata Garriga ;
Fundació Ferrer i Guàrdia ;
Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya ;
Rosa Sensat ;
Col·loqui Internacional Héloïse 'Pedagogies de la democràcia i la resistència a l'Europa del segle XX i fins avui' (2019 : Barcelona)
En aquesta mesa de comunicacions, s'explora la funció de les llengües en l'ensenyament català en la cohesió social dels alumnes, sobretot en entorns amb un gran focus d'immigrats, principalment a partir del català. [...]
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2019
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|
Presentació
/
Portolés Falomir, Laura (Universitat Jaume I) ;
Safont Jordà, Pilar (Universitat Jaume I)
Presentació del monogràfic "Retrat de l'educació multilingüe", inclòs en el número 68 de la revista 'Caplletra'. De l'article: "En concret, aquesta edició inclou cinc articles on es presenten una sèrie de reptes, propostes i reflexions de l'educació multilingüe que giren entorn de cinc conceptes principals: (i) pràctiques educatives multilingües, (ii) llengües locals i minoritzades, com és el cas del valencià, (iii) llengües d'herència de l'alumnat nouvingut, (iv) l'anglés com a llengua franca, i (v) nous enfocaments metodològics que integren llengua i contingut".
2020 - 10.7203/Caplletra.68.16472
Caplletra, Núm. 68 (Primavera 2020), p. 119-123 (Monogràfic: "Retrat de l'educació multilingüe")
2 documents
|
|