Terminologia científica i aprenentatge escolar / Joan Aliberas, Grup de recerca Llengua i Ensenyament de les Ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona
Aliberas, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2016 |
Resum: |
L'autor, professor jubilat de física i química de secundària, parteix de la descripció d'una activitat dinàmica escolar per parlar de tres finalitats de la introducció de termes nous per a l'alumnat. Tot seguit, explica les diferents opcions que hi ha quan cal definir un terme per introduir-lo. Per acabar, considera la utilitat de les estratègies lingüístiques per resoldre problemes cognitius. |
Document: |
Comentari |
Matèria: |
Didàctica ;
Adquisició i aprenentatge ;
Terminologia ;
Ciència ;
Física ;
Química ;
Català ;
Instituts |
Publicat a: |
Terminàlia, Núm. 14 (Desembre 2016), p. 36-38 (Monogràfic: L'ensenyament de la terminologia en els estudis de secundària i batxillerat) , ISSN 2013-6706 |
El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document >
Comentaris
Registre creat el 2017-12-19, darrera modificació el 2023-06-17