Terminologia científica i aprenentatge escolar / Joan Aliberas, Grup de recerca Llengua i Ensenyament de les Ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona
Aliberas, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2016
Resum: L'autor, professor jubilat de física i química de secundària, parteix de la descripció d'una activitat dinàmica escolar per parlar de tres finalitats de la introducció de termes nous per a l'alumnat. Tot seguit, explica les diferents opcions que hi ha quan cal definir un terme per introduir-lo. Per acabar, considera la utilitat de les estratègies lingüístiques per resoldre problemes cognitius.
Document: Comentari
Matèria: Didàctica ; Adquisició i aprenentatge ; Terminologia ; Ciència ; Física ; Química ; Català ; Instituts
Publicat a: Terminàlia, Núm. 14 (Desembre 2016), p. 36-38 (Monogràfic: L'ensenyament de la terminologia en els estudis de secundària i batxillerat) , ISSN 2013-6706




El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Comentaris

 Registre creat el 2017-12-19, darrera modificació el 2023-06-17



   Favorit i Compartir