Terminologia científica i aprenentatge escolar / Joan Aliberas, Grup de recerca Llengua i Ensenyament de les Ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona
Aliberas, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona)

Fecha: 2016
Resumen: L'autor, professor jubilat de física i química de secundària, parteix de la descripció d'una activitat dinàmica escolar per parlar de tres finalitats de la introducció de termes nous per a l'alumnat. Tot seguit, explica les diferents opcions que hi ha quan cal definir un terme per introduir-lo. Per acabar, considera la utilitat de les estratègies lingüístiques per resoldre problemes cognitius.
Documento: Comentari
Materia: Didàctica ; Adquisició i aprenentatge ; Terminologia ; Ciència ; Física ; Química ; Català ; Instituts
Publicado en: Terminàlia, Núm. 14 (Desembre 2016), p. 36-38 (Monogràfic: L'ensenyament de la terminologia en els estudis de secundària i batxillerat) , ISSN 2013-6706




El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Comentarios

 Registro creado el 2017-12-19, última modificación el 2023-06-17



   Favorit i Compartir