visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Ayuda | Departament de Filologia Catalana UAB | Sobre Traces | Català English Español |
Página principal > Traces. Catálogo > L'Ensenyament de llengua a l'educació secundària: proposta d'un marc per a la reflexió / |
Fecha: | 2015 |
Resumen: | "En aquest text defensem que l'objectiu darrer de l'escola en l'ordre lingüístic és el de facilitar l'accés dels alumnes a la cultura alfabetitzada. Considerem que el debat sobre els mètodes d'ensenyament i els continguts s'ha de posar en relació amb aquest objectiu darrer. Proposem un marc per a la reflexió basat en aquest plantejament que comprèn vuit punts referits als pols del sistema didàctic: ensenyament, aprenentatge i continguts". |
Nota: | Inclou referències bibliogràfiques (p. 177-182) |
Nota: | Ponència llegida al 2n Simposi sobre l'Ensenyament de la Llengua i la Literatura Catalanes a la Secundària i a la Universitat, celebrat el dia 11 d'octubre de 2013 a la seu de l'Institut d'Estudis Catalans (Barcelona) |
Nota: | Part de la secció 'Ponències' |
Documento: | Estudi |
Materia: | Ensenyament ; Escoles ; Llenguatge ; Català ; Adquisició i aprenentatge ; Pedagogia |
Publicado en: | Raons de futur, Barcelona : Bellaterra : Institut d'Estudis Catalans : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015 (p. 157-182) |