Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.01 segundos.
Traces. Catálogo, Encontrados 3 registros
Traces. Catálogo Encontrados 3 registros  
1.
Introducció al monogràfic "El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció" / Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; García Folgado, María-José (Universitat de València) ; Rodríguez Gonzalo, Carmen (Universitat de València)
Introducció al monogràfic «El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció», coordinat per Xavier Fontich, María-José García Folgado i Carmen Rodríguez Gonzalo.
2022 - 10.7203/caplletra.73.24636
Caplletra, Núm. 73 (Tardor 2022), p. 149-158 (Monogràfic: El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció)
2 documentos
2.
L'Ensenyament de llengua a l'educació secundària: proposta d'un marc per a la reflexió / Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Simposi sobre l'Ensenyament de la Llengua i la Literatura Catalanes a la Secundària i a la Universitat (2n : 2013 : Barcelona) ; Vilà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
"En aquest text defensem que l'objectiu darrer de l'escola en l'ordre lingüístic és el de facilitar l'accés dels alumnes a la cultura alfabetitzada. Considerem que el debat sobre els mètodes d'ensenyament i els continguts s'ha de posar en relació amb aquest objectiu darrer. [...]
2015
Raons de futur, Barcelona : Bellaterra : Institut d'Estudis Catalans : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015 (p. 157-182)  
3.
La construcció del coneixement gramatical en aprenents d'educació primària i secundària: algunes aproximacions a l'aprenentatge del verb / Casas, Mariona (Universitat de Vic) ; Duran, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
De l'abstract de l'article: "El verb és una de les categories que una gramàtica escolar ha d'abordar necessàriament, tant pel que fa al coneixement de la noció i de la seva relació amb altres categories, com per la funció fonamental que pren en l'escriptura. [...]
2017
Caplletra, Núm. 63 (Tardor 2017), p. 111-138 (Monogràfic: Noves perspectives per a l'ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica)
2 documentos

Vea también: autores con nombres similares
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.
¿No ha encontrado lo que estaba buscando? Intente su búsqueda en:
Fontich, Xavier en Amazon
Fontich, Xavier en Google Books
Fontich, Xavier en Google Scholar
Fontich, Xavier en Google Web
Fontich, Xavier en INSPIRE
Fontich, Xavier en NEBIS
Fontich, Xavier en Scirus