Data: |
2007 |
Resum: |
Fragment de la introducció de l'article: "En aquest document, en primer lloc, descrivim la caracterització fonètica d'una part de l'alumnat de Filologia Catalana i de les assignatures de llengua catalana de la titulació de Traducció i Interpretació. Aquesta situació fou la que ens va moure a crear les pràctiques de fonètica, les quals també comentem breument. En segon lloc, expliquem la incidència que ha tingut aquesta activitat en el model fonètic de l'alumnat. Finalment, ens permetem de reflexionar succintament sobre el diagnòstic fonètic que hem realitzat dels joves estudiants i la transcendència que pot tenir en l'ensenyament universitari". |
Contingut: |
S'introdueix un gràfic que descriu la incidència de les pràctiques de laboratori en l'alumnat de la Universitat d'Alacant
|
Nota: |
Inclou una nota bibliogràfica (p. 69-70) |
Nota: |
Text llegit al Tretzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes |
Document: |
Estudi |
Matèria: |
Fonètica i fonologia ;
Joves ;
Universitats ;
Interferències lingüístiques ;
Espanyol
Departament de Filologia Catalana. Universitat d'Alacant
;
Universitat d'Alacant
|
Publicat a: |
Actes del Tretzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Volum II, Barcelona : Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2007 (vol. II, p. 55-70) |