Treballar amb tasques, conjugar activitat social i aprenentatge gramatical / Jordi Esteban
Esteban i Calm, Jordi

Data: 2009
Resum: Jordi Esteban fa un estudi sobre com abordar el model didàctic d'aprenentatge per tasques dels nivells intermedi i de suficiència del català. Tot explicant els moments pels quals el professorat hauria de passar, a priori, per tal d'afrontar correctament qualsevol tasca intermèdia de les diferents unitats didàctiques, l'autor exposa el gran nombre d'objectius cognitius i actitudinals que es deixen de banda a l'hora de treballar amb l'alumnat. Esteban prova d'oferir una resposta a com treballar conjuntament les diferents tasques intermèdies d'una unitat didàctica, sense abandonar l'aprenentatge de possibles objectius cognitius, tot aconseguint una bona integració de la gramàtica en les diferents unitats.
Document: Estudi
Matèria: Adquisició i aprenentatge ; Didàctica ; Planificació lingüística ; Gramàtica ; Català
Secretaria de Política Lingüística. Generalitat de Catalunya
Publicat a: Llengua i Ús, Núm. 46 (Tercer quadrimestre 2009), p. 21-34 (Models) , ISSN 2013-052X




El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Estudis

 Registre creat el 2011-11-15, darrera modificació el 2023-06-18



   Favorit i Compartir