Les parelles lingüísticament mixtes: un focus important d'actuació en política lingüística escolar / Mireia Galindo Solé, Marta Payà Canals
Galindo Solé, Mireia
Payà Canals, Marta

Resum: Resum d'un treball sociolingüístic que pretén analitzar la incidència de la política lingüística escolar, sobretot de la immersió lingüística, en l'àmbit familiar de quinze parelles lingüísticament mixtes amb fills.
Nota: Sociolingüística
Nota: Inclou bibliografia
Nota: El treball en què es basa aquest article va rebre un accèsit del Premi Bernat Fenollar a treballs lectius universitaris de sociolingüística o planificació lingüística 1999
Document: Estudi
Matèria: Sociolingüística ; Català ; Espanyol ; Conflicte lingüístic ; Actituds lingüístiques ; Política lingüística ; Ensenyament ; 1998-1999 ; Immersió lingüística ; 1990X
Premi Bernat Fenollar a treballs lectius universitaris de sociolingüística o planificació lingüística (1999)
Publicat a: Llengua i Ús. Barcelona, núm. 18 (2000, Segon Quadrimestre), p. 59-68




El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Estudis

 Registre creat el 2009-11-30, darrera modificació el 2020-03-21



   Favorit i Compartir