Word order alterations and feature assignment in bilingual Catalan acquisition / Anna Gavarró (Universitat Autònoma de Barcelona)
Gavarró, Anna

Resum: Les dades sobre l'adquisició del català d'un nen immers en un àmbit on dominen el català i l'anglès per igual testimonien la presència tant d'objectes i adverbis pre-verbals com post-verbals, així com d'adjectius pre i post-nominals. Segons Gavarró, és interessant d'observar que l'ordre de les paraules no sempre és part de les dues llengües i, per tant, no pot ser el resultat de la còpia. L'autora segueix la suggeriment de Rizzi i estableix una relació entre la subespecificació i el bilingüisme.
Nota: Inclou referències bibliogràfiques (p. 113-114)
Document: Estudi
Matèria: Adquisició i aprenentatge ; Bilingüisme ; Català ; Anglès ; Sintaxi ; Generativisme
Rizzi, Luigi
Publicat a: Probus. Dordrecht, Vol. 10, núm. 2 (1998), p. 103-114

El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Estudis

 Registre creat el 2009-11-30, darrera modificació el 2018-02-02



   Favorit i Compartir