Word order alterations and feature assignment in bilingual Catalan acquisition / Anna Gavarró (Universitat Autònoma de Barcelona)
Gavarró, Anna

Resumen: Les dades sobre l'adquisició del català d'un nen immers en un àmbit on dominen el català i l'anglès per igual testimonien la presència tant d'objectes i adverbis pre-verbals com post-verbals, així com d'adjectius pre i post-nominals. Segons Gavarró, és interessant d'observar que l'ordre de les paraules no sempre és part de les dues llengües i, per tant, no pot ser el resultat de la còpia. L'autora segueix la suggeriment de Rizzi i estableix una relació entre la subespecificació i el bilingüisme.
Nota: Inclou referències bibliogràfiques (p. 113-114)
Documento: Estudi
Materia: Adquisició i aprenentatge ; Bilingüisme ; Català ; Anglès ; Sintaxi ; Generativisme
Rizzi, Luigi
Publicado en: Probus. Dordrecht, Vol. 10, núm. 2 (1998), p. 103-114

El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2009-11-30, última modificación el 2018-02-02



   Favorit i Compartir