Resultats globals: 16 registres trobats en 0.01 segons.
Traces. Catàleg, 16 registres trobats
Traces. Catàleg 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
The agrammatic comprehension of contrastive focus and clitic left dislocation in Catalan / Salmons Llussa, Io ; Gavarró, Anna (Direcció de tesi) ; Departament de Filologia Catalana. Universitat Autònoma de Barcelona
Abstract de l'autora: "Aquesta tesi tracta la comprensió agramàtica del focus contrastiu, les dislocacions a l'esquerra i les construccions de clític en català. Aquestes estructures gairebé no han estat investigades anteriorment, tot i que presenten algunes propietats que les fan interessants per testar les hipòtesis sobre el dèficit en comprensió en l'afàsia de Broca. [...]

Inclou un apèndix (p. 185-211) amb informació detallada sobre els experiments duts a terme en l'elaboració de l'estudi

2 documents
2.
Actional passives in child Catalan / Parramon Chocarro, Xavier ; Gavarró, Anna (Direcció de tesi) ; Departament de Filologia Catalana. Universitat Autònoma de Barcelona
Abstract de l'autor: "Aquesta tesi és el resultat de la primera investigació extensa en l'adquisició de les passives agentives en dues varietats de català: el català central i el mallorquí. L'adquisició de passives per part dels nens mostra un retard en diverses llengües, especialment aquelles en què la passiva verbal i l'adjectiva no són homòfones. [...]
2 documents
3.
Acquisition of Romance Languages. Introduction / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lleó, Conxita (Universitat d'Hamburg)
Presentació del tema tractat al volum i dels articles que el conformen.
2006
Catalan Journal of Linguistics, Vol. 5, Núm. (2006), p. 11-13  
4.
La comprensió de les clàusules de relatiu en català infantil / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Adani, Flavia (Universität Postdam) ; Ramon, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rusiñol, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sànchez, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona)
De l'abstract: "[E]mprenem el primer estudi de la comprensió de les clàusules de relatiu de subjecte i d'objecte en català infantil. Repliquem un experiment dissenyat per a l'italià per Adani (2008), en concret una tasca d'identificació d'agent, amb 33 nens parlants de català central d'edats compreses entre els 3,5 i els 6,2 anys".
2012
Caplletra, Núm. 53 (Tardor 2012), p. 91-105
2 documents
5.
Susann Fischer: 'The Catalan Clitic System. A Diachronic Perspective on its Syntax and Phonology' / Batllori, Montserrat ; Gavarró, Anna
2004
Zeitschrift für Katalanistik, Vol. 17, Núm. ( 2004), p. 257-261 (Buchbesprechungen / Recensions)  
6.
Fischer, Susann: 'The Catalan Clitic System. A Diachronic Perspective on its Syntax and Phonology, Berlin, Mouton de Gruyter, 2002. / Gavarró, Anna ; Batllori, Montserrat
Llengua & Literatura. Barcelona, núm. 15 (2004), p. 623-627  
7.
A pilot study of quantification in child Catalan / Gavarró, Anna ; Escobar, Linda ; Grup de Gramàtica Teòrica. Departament de Filologia Catalana ; Departament de Filologia Catalana. Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona
Estudi sobre l'ús del quantificador català 'tots' en nens d'entre 3 a 7 anys. Gavarró i Escobar primer esbossen les propietats del quantificador en el llenguatge del català adult, seguidament descriuen l'experiment que han dut a terme amb els nens i acaben presentant-ne els resultats per tal de discutir-los. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002 (Reports de recerca)  
8.
Word order alterations and feature assignment in bilingual Catalan acquisition / Gavarró, Anna
Les dades sobre l'adquisició del català d'un nen immers en un àmbit on dominen el català i l'anglès per igual testimonien la presència tant d'objectes i adverbis pre-verbals com post-verbals, així com d'adjectius pre i post-nominals. [...]
Probus. Dordrecht, Vol. 10, núm. 2 (1998), p. 103-114
   
9.
The acquisition of Catalan clitics and its implications for complex verb structure / Escobar, Linda ; Gavarró, Anna ; Grup de Gramàtica Teòrica. Departament de Filologia Catalana ; Departament de Filologia Catalana. Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona
L'objectiu d'aquest estudi és examinar el contrast entre els pronoms forts i els clítics des de la perspectiva de l'adquisició del llenguatge. El primer punt d'estudi és el contrast entre l'anàfora i els pronoms en anglès (tot i que la majoria d'exemples són extrets del català).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1999 (Reports de recerca)  
10.
Proposal for a morphosyntactic coding of Catalan for CHILDES / Gavarró, Anna ; Grup de Gramàtica Teòrica. Departament de Filologia Catalana ; Departament de Filologia Catalana. Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona
Estudi que, a partir de l'adquisició del llenguatge dels nens petits, intenta donar un sistema unificat de codificació morfosintàctica de la llengua catalana i llança una proposta que es fonamenta, entre d'altres, en el treball de Mac Whinney.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2000 (Reports de recerca)  

Traces. Catàleg : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Gavarró, Anna dins Amazon
Gavarró, Anna dins Google Books
Gavarró, Anna dins Google Scholar
Gavarró, Anna dins Google Web
Gavarró, Anna dins INSPIRE
Gavarró, Anna dins NEBIS
Gavarró, Anna dins Scirus