A pilot study of quantification in child Catalan / Anna Gavarró i M. Ángeles Escobar Álvarez
Gavarró, Anna
Escobar, M. Ángeles

Data: 2011
Resum: Del resum de l'article: "És ben sabut que els nens interpreten els quantificadors universals d'una forma diferent que els adults, com ja van mostrar Inhelder i Piaget; en aquest article presentem els primers resultats experimentals de la interpretació del quantificador universal tots en català, en nens de 3 a 7 anys. Observem que en un primer estadi (als 3 i 4 anys) incorren en errors subexhaustius i superexhaustius; els primers desapareixen en el període següent (als 5 anys), mentre que els errors superexhaustius persisteixen durant tot el període examinat. Adduïm, a més, que hi ha evidència en altres llengües que mostra que l'asimetria entre subjectes i objectes subjacent a aquest tipus d'errors no només afecta els quantificadors".
Contingut: Conté un apèndix amb els ítems experimentals (p. 224)
Nota: Inclou bibliografia (p. 222-224)
Document: Estudi
Matèria: Adquisició i aprenentatge ; Quantificador ; Català ; Llenguatge ; Lingüística cognitiva ; Tractats gramaticals
Publicat a: Zeitschrift für Katalanistik, Núm. 24 (2011), p. 213-225 (Articles)




El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Estudis

 Registre creat el 2019-08-24, darrera modificació el 2019-08-24



   Favorit i Compartir