Fecha: |
2011 |
Resumen: |
Del resum de l'article: "És ben sabut que els nens interpreten els quantificadors universals d'una forma diferent que els adults, com ja van mostrar Inhelder i Piaget; en aquest article presentem els primers resultats experimentals de la interpretació del quantificador universal tots en català, en nens de 3 a 7 anys. Observem que en un primer estadi (als 3 i 4 anys) incorren en errors subexhaustius i superexhaustius; els primers desapareixen en el període següent (als 5 anys), mentre que els errors superexhaustius persisteixen durant tot el període examinat. Adduïm, a més, que hi ha evidència en altres llengües que mostra que l'asimetria entre subjectes i objectes subjacent a aquest tipus d'errors no només afecta els quantificadors". |
Contiene: |
Conté un apèndix amb els ítems experimentals (p. 224)
|
Nota: |
Inclou bibliografia (p. 222-224) |
Documento: |
Estudi |
Materia: |
Adquisició i aprenentatge ;
Quantificador ;
Català ;
Llenguatge ;
Lingüística cognitiva ;
Tractats gramaticals |
Publicado en: |
Zeitschrift für Katalanistik, Núm. 24 (2011), p. 213-225 (Articles) , ISSN 2199-7276 |