A pilot study of quantification in child Catalan / Anna Gavarró i M. Ángeles Escobar Álvarez
Gavarró, Anna
Escobar, M. Ángeles

Fecha: 2011
Resumen: Del resum de l'article: "És ben sabut que els nens interpreten els quantificadors universals d'una forma diferent que els adults, com ja van mostrar Inhelder i Piaget; en aquest article presentem els primers resultats experimentals de la interpretació del quantificador universal tots en català, en nens de 3 a 7 anys. Observem que en un primer estadi (als 3 i 4 anys) incorren en errors subexhaustius i superexhaustius; els primers desapareixen en el període següent (als 5 anys), mentre que els errors superexhaustius persisteixen durant tot el període examinat. Adduïm, a més, que hi ha evidència en altres llengües que mostra que l'asimetria entre subjectes i objectes subjacent a aquest tipus d'errors no només afecta els quantificadors".
Contiene: Conté un apèndix amb els ítems experimentals (p. 224)
Nota: Inclou bibliografia (p. 222-224)
Documento: Estudi
Materia: Adquisició i aprenentatge ; Quantificador ; Català ; Llenguatge ; Lingüística cognitiva ; Tractats gramaticals
Publicado en: Zeitschrift für Katalanistik, Núm. 24 (2011), p. 213-225 (Articles) , ISSN 2199-7276





El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2019-08-24, última modificación el 2023-06-11



   Favorit i Compartir