visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Ajuda | Departament de Filologia Catalana UAB | Sobre Traces | Català English Español |
Pàgina inicial > Traces. Catàleg > Ensenyar i aprendre literatura en contextos digitals: reptes i necessitats didàctiques / |
Data: | 2015 |
Resum: | De l'abstract de l'article: "En aquest article es presenta una perspectiva del desenvolupament de la tecnologia al servei de l'ensenyament. El docent del segle XXI ha d'acomplir amb objectius cognitius, metodològics i tecnològics per a abastir el seu alumnat dins dels paràmetres de competència curricular, com també els instrumentals. La generació que està a les nostres aules són usuaris i gestors d'una societat en què estan consolidant habilitats i coneixements transversals que han de formar-se a l'escola tant com ho fan a l'àmbit domèstic". |
Nota: | Inclou referències bibliogràfiques (p. 120-124) |
Document: | Estudi |
Matèria: | Ensenyament ; Tecnologia ; Informàtica ; Didàctica ; Literatura ; Instituts ; Escoles ; Ruta literària |
Publicat a: | Ítaca, Núm. 6 (2015), p. 105-124 (Monogràfic: "L'ensenyament de la literatura (i de la llengua): noves perspectives, nous reptes") , ISSN 2172-5500 |