Interpretar i millorar les escriptures infantils: dificultats i reptes / Maria Rosa Gil Juan, Universitat Autònoma de Barcelona, EAP B-13
Gil, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2016 |
Resum: |
De l'abstract: "L'activitat en una aula i el contrast entre quatre textos de segon de primària serveixen de pretext a l'autora per caracteritzar investigació i tradició en relació amb l'aprenentatge inicial de l'escriptura i per exposar algunes de les característiques de les produccions textuals d'infants de cicle inicial (6-7 anys). En l'article també es reflexiona sobre què hauria de significar motivar l'escriptura a l'escola i acompanyar els infants a revisar i a millorar els seus escrits durant els primers cursos de l'escolarització obligatòria". |
Nota: |
Inclou referències bibliogràfiques (p. 37) |
Document: |
Estudi |
Matèria: |
Adquisició i aprenentatge ;
Didàctica ;
Llengua escrita ;
Infants? ;
Escoles ;
Català |
Publicat a: |
Llengua, societat i comunicació, Núm. 14 (2016), p. 30-37 (Monogràfic: L'ensenyament i l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura inicials) , ISSN 1697-5928 |
El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document >
Estudis
Registre creat el 2018-01-23, darrera modificació el 2023-06-17