Ús del català entre alumnat autòcton i al·lòcton a l'ESO: una experiència pràctica / Matilde Martínez Sallés, Luci Nussbaum
Martínez Sallés, Matilde
Nussbaum, Lucila
Jornades Llengua i Ensenyament (2s : 2005)

Data: 2010
Resum: L'estudi ens parla del projecte 'Converses en català entre alumnat autòcton i alumnat al·lòcton' un projecte que pretén "promoure la implicació de l'alumnat autòcton en el procés d'aprenentatge del català per part de nois i noies d'origen estranger'. El text ens presenta els primers resultats de l'experiència.
Nota: Referències bibliogràfiques (p. 313)
Nota: Estudi presentat a les II Jornades Llengua i Ensenyament celebrades el dies 25 i 26 de novembre de 2005
Document: Estudi
Matèria: Emigració i immigració ; Segona llengua ; Instituts ; Actituds lingüístiques ; Català ; Espanyol ; 2004-2005 ; Catalunya ; 2000X
IES Palau Ausit
Publicat a: Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 20 (2010), p. 301-315 (Part III. Actuacions)




El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Estudis

 Registre creat el 2011-12-22, darrera modificació el 2016-11-23



   Favorit i Compartir