Una experiència de tutoria entre iguals a secundària: emprar la diversitat de l'alumnat per aprendre català / David Duran Gisbert
Duran, David
Jornades Llengua i Ensenyament (2s : 2005)

Fecha: 2010
Resumen: L'article expressa la preocupació per la presència d'alumnat que evita expressar-se en català. L'estudi avala els mètodes d'aprenentatge cooperatiu com a eina que per ajudar "a situar l'expressió oral en català entre les interaccions alumne-alumne i que el català adquireixi un element de prestigi entre els alumnes". Entre els diversos mètodes, l'autor es centra en la "tutoria entre iguals" i en desglossa la dinàmica i metodologia per dur-la a terme, així com els seus avantatges i inconvenients.
Nota: Referències bibliogràfiques (p. 298)
Nota: Estudi i dades presentades a les II Jornades Llengua i Ensenyament celebrades el dies 25 i 26 de novembre de 2005
Documento: Estudi
Materia: Adquisició i aprenentatge ; Ensenyament ; Instituts ; Sociolingüística ; Actituds lingüístiques ; Català ; Espanyol ; Catalunya
Publicado en: Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 20 (2010), p. 291-299 (Part III. Actuacions) , ISSN 2013-9136




El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2011-12-22, última modificación el 2023-06-18



   Favorit i Compartir