Fecha: |
2010 |
Resumen: |
L'article expressa la preocupació per la presència d'alumnat que evita expressar-se en català. L'estudi avala els mètodes d'aprenentatge cooperatiu com a eina que per ajudar "a situar l'expressió oral en català entre les interaccions alumne-alumne i que el català adquireixi un element de prestigi entre els alumnes". Entre els diversos mètodes, l'autor es centra en la "tutoria entre iguals" i en desglossa la dinàmica i metodologia per dur-la a terme, així com els seus avantatges i inconvenients. |
Nota: |
Referències bibliogràfiques (p. 298) |
Nota: |
Estudi i dades presentades a les II Jornades Llengua i Ensenyament celebrades el dies 25 i 26 de novembre de 2005 |
Documento: |
Estudi |
Materia: |
Adquisició i aprenentatge ;
Ensenyament ;
Instituts ;
Sociolingüística ;
Actituds lingüístiques ;
Català ;
Espanyol ;
Catalunya |
Publicado en: |
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 20 (2010), p. 291-299 (Part III. Actuacions) , ISSN 2013-9136 |