Mercats literaris: del pànic moral antipublicitari als orígens poètics del brànding / Enrique Santos Unamuno
Santos Unamuno, Enrique
Alapont, Josep (Trad.)

Data: 2023
Resum: Entrada: "En les pàgines següents farem un recorregut succint i esquemàtic per les reaccions dels estudis literaris i humanístics a la publicitat i el màrqueting, des del segle XX fins als nostres dies. L'objectiu és donar una idea aproximada de les posicions, arguments i apostes en joc entorn de la relació de la literatura amb el món de la mercaderia i, ben especialment, amb el discurs publicitari".
Nota: Referències bibliogràques (p. 149-152)
Document: Estudi
Matèria: Literatura ; Publicitat ; Mercat ; Sociologia de la literatura ; 1900-2023 ; 1900C ; 2000L
Publicat a: L'Espill, Núm. 73 (2023), p. 118-152 (Monogràfic: Literatures ibèriques: visibilitat i reconeixement) , ISSN 0210-587X

El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Estudis

 Registre creat el 2024-10-04, darrera modificació el 2024-10-05



   Favorit i Compartir