Mercats literaris: del pànic moral antipublicitari als orígens poètics del brànding / Enrique Santos Unamuno
Santos Unamuno, Enrique
Alapont, Josep (Trad.)

Fecha: 2023
Resumen: Entrada: "En les pàgines següents farem un recorregut succint i esquemàtic per les reaccions dels estudis literaris i humanístics a la publicitat i el màrqueting, des del segle XX fins als nostres dies. L'objectiu és donar una idea aproximada de les posicions, arguments i apostes en joc entorn de la relació de la literatura amb el món de la mercaderia i, ben especialment, amb el discurs publicitari".
Nota: Referències bibliogràques (p. 149-152)
Documento: Estudi
Materia: Literatura ; Publicitat ; Mercat ; Sociologia de la literatura ; 1900-2023 ; 1900C ; 2000L
Publicado en: L'Espill, Núm. 73 (2023), p. 118-152 (Monogràfic: Literatures ibèriques: visibilitat i reconeixement) , ISSN 0210-587X

El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2024-10-04, última modificación el 2024-10-05



   Favorit i Compartir