Mercats literaris: del pànic moral antipublicitari als orígens poètics del brànding / Enrique Santos Unamuno
Santos Unamuno, Enrique
Alapont, Josep (Trad.)

Date: 2023
Abstract: Entrada: "En les pàgines següents farem un recorregut succint i esquemàtic per les reaccions dels estudis literaris i humanístics a la publicitat i el màrqueting, des del segle XX fins als nostres dies. L'objectiu és donar una idea aproximada de les posicions, arguments i apostes en joc entorn de la relació de la literatura amb el món de la mercaderia i, ben especialment, amb el discurs publicitari".
Note: Referències bibliogràques (p. 149-152)
Document: Estudi
Subject: Literatura ; Publicitat ; Mercat ; Sociologia de la literatura ; 1900-2023 ; 1900C ; 2000L
Published in: L'Espill, Núm. 73 (2023), p. 118-152 (Monogràfic: Literatures ibèriques: visibilitat i reconeixement) , ISSN 0210-587X

The record appears in these collections:
Document type > Studies

 Record created 2024-10-04, last modified 2024-10-05



   Favorit i Compartir