Un model fraseològic possible per a l'ensenyament del català / Josep Calatayud Cuenca ; Xavier Lluna Ferrer
Calatayud Cuenca, Josep Vicenç
Lluna Ferrer, Xavier
Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (14è : 2006 : Budapest)

Resum: Aquest estudi parteix de la base que el domini de la idiomaticitat és un indicador destacat del nivell de proficiència aconseguit en l'aprenentatge d'una segona llengua i es pregunta com s'ensenya aquesta idiomaticitat: "Apuntem un model per a l'ensenyament de català com a L2 que parteix de dues premisses: d'un costat, l'optimització del valor pedagògic de les unitats fraseològiques i dels marcs teòrics que les estudien i, de l'altre, un enfocament estrictament comunicatiu".
Nota: Inclou referències bibliogràfiques (p. 135-136)
Nota: Estudi llegit al 14è Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes celebrat a la Universitat Eötvös Loránd de Budapest entre el 4 i el 9 de setembre de 2006
Document: Estudi
Matèria: Ensenyament ; Frase feta ; Lèxic ; Prosòdia ; Català ; Segona llengua ; Llengua oral
Publicat a: Actes del Catorzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Budapest, 2006, Barcelona : Abadia de Montserrat, 2009 (vol. 2, p. 125-136)

El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Estudis

 Registre creat el 2016-10-11, darrera modificació el 2016-11-23



   Favorit i Compartir