Data: |
2009 |
Resum: |
Aquest estudi parteix de la base que el domini de la idiomaticitat és un indicador destacat del nivell de proficiència aconseguit en l'aprenentatge d'una segona llengua i es pregunta com s'ensenya aquesta idiomaticitat: "Apuntem un model per a l'ensenyament de català com a L2 que parteix de dues premisses: d'un costat, l'optimització del valor pedagògic de les unitats fraseològiques i dels marcs teòrics que les estudien i, de l'altre, un enfocament estrictament comunicatiu". |
Nota: |
Inclou referències bibliogràfiques (p. 135-136) |
Nota: |
Estudi llegit al 14è Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes celebrat a la Universitat Eötvös Loránd de Budapest entre el 4 i el 9 de setembre de 2006 |
Document: |
Estudi |
Matèria: |
Ensenyament ;
Frase feta ;
Lèxic ;
Prosòdia ;
Català ;
Segona llengua ;
Llengua oral |
Publicat a: |
Actes del Catorzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Budapest, 2006, Barcelona : Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2009 (vol. 2, p. 125-136) |