La investigació sobre la promoció de la lectura en la 2.0. Anàlisi de casos / Maite Monar van Vliet & Gemma Lluch
Monar van Vliet, Maite (Universitat de València)
Lluch, Gemma (Universitat de València)
Data: |
2015 |
Resum: |
Del resum de l'article: "L'article presenta l'estudi de tres casos, experiències reals de promoció de la lectura amb l'ús de tecnologia virtual en centres escolars valencians durant tot el curs 2010-2011. La metodologia utilitzada segueix un enfocament bàsicament qualitatiu i secundàriament d'investigació-acció, ja que les dades resultants han estat utilitzades pels mediadors per millorar-ne la pràctica. Concretament, l'estudi dels tres casos es fa des de l'observació participant per a la recollida de dades que es completa amb l'entrevista, les històries de vida, el relat de la vida i el qüestionari. Finalment, s'hi aplica el grup de discussió per a l'anàlisi i la interpretació i la triangulació com a mètode d'avaluació". |
Nota: |
Inclou referències bibliogràfiques (p. 117-119) |
Document: |
Estudi |
Matèria: |
Lectura ;
Internet ;
Ensenyament ;
Pedagogia ;
Etnografia ;
2010-2011 ;
València ;
Horta ;
2000X ;
2010X |
Publicat a: |
Caplletra, Núm. 59 (Tardor 2015), p. 99-119, ISSN 2386-7159 |
El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document >
Estudis
Registre creat el 2015-12-18, darrera modificació el 2023-06-17