Traces. Catàleg

Traces. Catàleg 33 registres trobats  anterior8 - 17següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
8.
L'adquisició de les formes i funcions del passat en català com a segona llengua: el paper de la primera llengua i altres variables / Comajoan, Llorenç (Universitat de Vic) ; Canals, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (15è : 2009 : Lleida)
Aquest treball se centra en les diferents explicacions que es poden donar per descriure l'adquisició de les formes de passat en català com a L2 per part d'adults. L'article es divideix en els apartats següents: 1. [...]
2010
Actes del Quinzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Lleida, 2009, Barcelona : Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2010 (vol. 1, p. 391-403)
   
9.
Joan Martí i Castell; Josep M. Mestres i Serra (cur.), 'El català i la Unió Europea (Actes del Seminari del CUIMPB-CEL 2004)' / Comajoan, Llorenç
2008
Revista de Llengua i Dret, Núm. 50 (novembre 2008), p. 443-445 (Recensions i notícies bibliogràfiques)  
10.
Les creences del professorat sobre l'ensenyament de la gramàtica a primària, secundària i en l'ensenyament d'adults / Bastons, Núria (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ; Comajoan, Llorenç (Universitat de Vic) ; Guasch, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ribas, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)
De l'abstract de l'article: "L'article s'insereix en la tradició d'estudis sobre els sabers i les creences del professorat que indaguen en les concepcions sobre l'ensenyament i l'aprenentatge com a punt de referència per a la planificació de la millora dels criteris d'intervenció a les aules. [...]
2017
Caplletra, Núm. 63 (Tardor 2017), p. 139-164 (Monogràfic: Noves perspectives per a l'ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica)

Conté dues taules (pp. 162-164) que inclouen les mitjanes de grau d'acord i desacord amb els ítems dels qüestionari de l'estudi

2 documents
11.
Introducció / Casas, Mariona ; Comajoan, Llorenç
Introducció al monogràfic "Noves perspectives per a l'ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica" coordinat per Mariona Casas i Llorenç Comajoan.
2017
Caplletra, Núm. 63 (Tardor 2017), p. 107-110 (Monogràfic: Noves perspectives per a l'ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica)
2 documents
12.
Riera Gil, Elvira (2008). 'Ètica, política i diversitat lingüística: Per una política lingüística responsable' / Comajoan, Llorenç
El volum ressenyat ofereix una visió general de la política lingüística i educativa a Catalunya, que analitza a partir de postulats teòrics de ciència política, ètica, dret lingüístic i diversitat lingüística.
2012
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 22 (2012), p. 301-303 (Ressenyes)  
13.
Boix-Fuster, Emili (2009). 'Català o castellà amb els fills? La transmissió de la llengua en famílies bilingües a Barcelona' / Comajoan, Llorenç
El volum ressenyat parla de les actituds lingüístiques "en una tipologia concreta de llars: les anomenades 'llars mixtes', és a dir, amb progenitors que parlen llengües diferents (català o castellà) i que tenen fills als quals es dirigeixen amb una llengua o l'altra (i el canvi que això comporta en alguns casos"; es centra sobretot en la qüestió de la transmissió lingüística intergeneracional en famílies bilingües barcelonines. [...]
2012
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 22 (2012), p. 289-293 (Ressenyes)  
14.
Llengües i globalització en el món de la recerca: Els coneixements i els usos lingüístics al Parc Científic de Barcelona / Vila i Moreno, F. Xavier (Universitat de Barcelona) ; Bretxa, Vanessa (Universitat de Barcelona) ; Comajoan, Llorenç (Universitat de Vic)
L'article és un estudi del multilingüisme al Parc científic de Barcelona, centre que té una vocació d'internacionalització i en què a bona part de les dependències hi treballen persones de procedència i origen diversos. [...]
2012
Caplletra, Núm. 52 (Primavera 2012), p. 35-64
2 documents
15.
Anàlisi factorial dels motius d'aprenentatge del català com a llengua segona i relació amb el nivell, el temps d'estada, l'edat i el centre d'estudi dels alumnes / Cristina Bernadó, Llorenç Comajoan i Núria Bastons / Bernardó, Cristina (Consorci per a la Normalització Lingüística) ; Comajoan, Llorenç (Universitat de Vic) ; Bastons, Núria (Escola Oficial d'Idiomes Barcelona Vall d'Hebron) ; Rogers, Donna M. (Ed.) ; Col·loqui d'Estudis Catalans a Nord-Amèrica (12è : 2007 : Halifax)
L'estudi examina i proporciona dades sobre la motivació en l'aprenentatge del Català com a L2. Per fer-ho, entrevisten estudiants de català de tres indrets (Barcelona, Vic, Badalona-Sant Adrià) i s'analitzen els factors que els motiven a aprendre l'idioma.
2008
Catalan Review, Vol. XXII, 2008, p. 71-94 (Monogràfic : R/Evolution in Catalan Culture and the Arts)

Inclou un Apèndix 1 (Matriu de valors dels components rotats), p.90-92; i Apèndix 2 (Diferències significatives de les proves ANOVA i post hoc Tukey), p. 93-94
   

16.
Les aules d'acollida de l'educació primària i secundària obligatòria de Catalunya : un estudi comparatiu / Vila, Ignasi (Universitat de Girona) ; Canal, Imma (Departament d'Educació. Generalitat de catalunya) ; Mayans Balcells, Pere (Departament d'Educació. Genralitat de Catalunya) ; Perera, Santiago (Universitat de Girona) ; Serra, Josep M. (Universitat de Girona) ; Siqués Carina (Universitat de Girona) ; Comajoan, Llorenç (Ed.) ; Lloret, Maria-Rosa (Ed.)
L'estudi analitza el procés d'adquisició del català en els nouvinguts i el repte del sistema educatiu per continuar fent del català la llengua vehicular de l'escola malgrat l'arribada de gairebé un milió d'immigrants de fora d'Espanya a Catalunya els darrers anys. [...]
2007
Catalan Review, Vol. XXI, Núm. 1-2 (2007), p. 351-377
   
17.
Spoken and written representation of number in L2 Catalan indefinite determiner phrases / Tolchinsky, Liliana (Universitat de Barcelona) ; Salas, Naymé (Universitat de Barcelona) ; Comajoan, Llorenç (Ed.) ; Lloret, Maria-Rosa (Ed.) ; Perera i Perramon, Joan (Universitat de Barcelona)
L'estudi explora la relació que estableixen els qui aprenen català entre la representació escrita i parlada de la flexió de nombre en el sintagma determinant (SD), alhora que es fixa en la influència de la L1 en aquest procés. [...]
2007
Catalan Review, Vol. XXI, Núm. 1-2 (2007), p. 321-350
   

Traces. Catàleg : 33 registres trobats   anterior8 - 17següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Comajoan, Llorenç dins Amazon