8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|
11.
|
|
Introducció
/
Casas, Mariona ;
Comajoan, Llorenç
Introducció al monogràfic "Noves perspectives per a l'ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica" coordinat per Mariona Casas i Llorenç Comajoan.
2017
Caplletra, Núm. 63 (Tardor 2017), p. 107-110 (Monogràfic: Noves perspectives per a l'ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica)
2 documents
|
|
12.
|
|
13.
|
|
14.
|
|
15.
|
Anàlisi factorial dels motius d'aprenentatge del català com a llengua segona i relació amb el nivell, el temps d'estada, l'edat i el centre d'estudi dels alumnes / Cristina Bernadó, Llorenç Comajoan i Núria Bastons
/
Bernardó, Cristina (Consorci per a la Normalització Lingüística) ;
Comajoan, Llorenç (Universitat de Vic) ;
Bastons, Núria (Escola Oficial d'Idiomes Barcelona Vall d'Hebron) ;
Rogers, Donna M. (Ed.) ;
Col·loqui d'Estudis Catalans a Nord-Amèrica (12è : 2007 : Halifax)
L'estudi examina i proporciona dades sobre la motivació en l'aprenentatge del Català com a L2. Per fer-ho, entrevisten estudiants de català de tres indrets (Barcelona, Vic, Badalona-Sant Adrià) i s'analitzen els factors que els motiven a aprendre l'idioma.
2008
Catalan Review, Vol. XXII, 2008, p. 71-94 (Monogràfic : R/Evolution in Catalan Culture and the Arts)
Inclou un Apèndix 1 (Matriu de valors dels components rotats), p.90-92; i Apèndix 2 (Diferències significatives de les proves ANOVA i post hoc Tukey), p. 93-94
|
|
16.
|
Les aules d'acollida de l'educació primària i secundària obligatòria de Catalunya : un estudi comparatiu
/
Vila, Ignasi (Universitat de Girona) ;
Canal, Imma (Departament d'Educació. Generalitat de catalunya) ;
Mayans Balcells, Pere (Departament d'Educació. Genralitat de Catalunya) ;
Perera, Santiago (Universitat de Girona) ;
Serra, Josep M. (Universitat de Girona) ;
Siqués Carina (Universitat de Girona) ;
Comajoan, Llorenç (Ed.) ;
Lloret, Maria-Rosa (Ed.)
L'estudi analitza el procés d'adquisició del català en els nouvinguts i el repte del sistema educatiu per continuar fent del català la llengua vehicular de l'escola malgrat l'arribada de gairebé un milió d'immigrants de fora d'Espanya a Catalunya els darrers anys. [...]
2007
Catalan Review, Vol. XXI, Núm. 1-2 (2007), p. 351-377
|
|
17.
|
|