Resultats globals: 4 registres trobats en 0.01 segons.
Traces. Catàleg, 4 registres trobats
Traces. Catàleg 4 registres trobats  
1.
Taula Rodona 2: Cohesió social i llengües / Cabré i Pla, Anna ; Vila i Moreno, F. Xavier ; Cassany, Daniel ; Lorenzo Galés, Neus ; Teixidó i Planas, Martí ; Casas, Mariona ; Gisbert, Mercè (Presentació de l'acte) ; Secció de Filosofia i Ciències Socials. Institut d'Estudis Catalans ; Institut d'Estudis Catalans ; Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana. Institut d'Estudis Catalans ; Association Héloïse ; Fundació Marta Mata Garriga ; Fundació Ferrer i Guàrdia ; Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya ; Rosa Sensat ; Col·loqui Internacional Héloïse 'Pedagogies de la democràcia i la resistència a l'Europa del segle XX i fins avui' (2019 : Barcelona)
En aquesta mesa de comunicacions, s'explora la funció de les llengües en l'ensenyament català en la cohesió social dels alumnes, sobretot en entorns amb un gran focus d'immigrats, principalment a partir del català. [...]
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2019  
2.
Detecció, correcció i justificació d'errors de normativa en l'alumnat universitari: la formació lingüística dels futurs mestres / Casas, Mariona (Universitat de Vic) ; Comajoan, Llorenç (Universitat de Vic)
De l'abstract: "Aquest article presenta un estudi sobre la detecció, la correcció i la justificació d'errors de normativa per part d'un grup d'alumnes de primer dels graus de mestre. A la introducció, s'exposen les tendències actuals en recerca en implantació de la normativa. [...]
2015
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 25 (2015), p. 175-197 (Secció miscel·lània)

Inclou qüestionari de recollida de dades  

3.
La construcció del coneixement gramatical en aprenents d'educació primària i secundària: algunes aproximacions a l'aprenentatge del verb / Casas, Mariona (Universitat de Vic) ; Duran, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
De l'abstract de l'article: "El verb és una de les categories que una gramàtica escolar ha d'abordar necessàriament, tant pel que fa al coneixement de la noció i de la seva relació amb altres categories, com per la funció fonamental que pren en l'escriptura. [...]
2017
Caplletra, Núm. 63 (Tardor 2017), p. 111-138 (Monogràfic: Noves perspectives per a l'ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica)
2 documents
4.
Introducció / Casas, Mariona ; Comajoan, Llorenç
Introducció al monogràfic "Noves perspectives per a l'ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica" coordinat per Mariona Casas i Llorenç Comajoan.
2017
Caplletra, Núm. 63 (Tardor 2017), p. 107-110 (Monogràfic: Noves perspectives per a l'ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica)
2 documents

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Casas, Maria Dolors
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Casas, Mariona dins Amazon
Casas, Mariona dins Google Books
Casas, Mariona dins Google Scholar
Casas, Mariona dins Google Web
Casas, Mariona dins INSPIRE
Casas, Mariona dins NEBIS
Casas, Mariona dins Scirus