Data: |
2012 |
Resum: |
Carbonell, crític amb les novetats curriculars introduïdes pel Departament d'Educació i amb el seguiment adotzenat dels llibres de text que promouen les editorials, exposa la seva experiència com a docent. Planteja alguns dels reptes a què s'ha vist abocat recentment -temes que es desenrotllen en altres intervencions- i reivindica l'encaix entre l'ensenyament de llengua i de literatura a l'aula. |
Nota: |
Segona de les dues ponències del Primer Simposi sobre l'Ensenyament de la Llengua i la Literatura Catalanes a la Secundària i a la Universitat que va tenir lloc el 14 d'octubre de 2009 a la Sala Prat de la Riba de l'Institut d'Estudis Catalans |
Document: |
Comentari |
Matèria: |
Ensenyament ;
Català ;
Literatura catalana ;
Instituts |
Publicat a: |
La llengua i la literatura catalanes a les aules del segle XXI, Barcelona : Societat Catalana de Llengua i Literatura Catalanes : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012 (p. 65-71) |