Les 'Elegies' de Joan Alcover: Qüestions de traducció / Kristine Doll
Doll, Kristine (Salem State College)
Congrés Internacional Joan Alcover, Miquel Costa i Llobera i els llenguatges estètics del seu temps (2004 : Palma de Mallorca i Pollença)

Date: 2007
Abstract: Breus reflexions sobre la traducció i les 'Elegies' de Joan Alcover a propòsit del treball de traducció pel volum citat.
Contents: Inclou un apèndix amb algunes variants de traducció.
Note: Inclou una nota bibliogràfica (p. 179)
Note: Ponència presentada al Congrés Internacional Joan Alcover, Miquel Costa i Llobera i els llenguatges estètics del seu temps, celebrat a Palma i a Pollença al desembre de 2004
Note: Part de l'article pertany al pròleg de l'obra citada.
Document: Comentari ; Fragment ; Pròleg
Subject: Poesia catalana ; Traducció del català ; Anglès
Alcover, Joan ; Doll, Kristine (Trad., Pr.) ; Brown, Robert E. (Trad., Pr.)
Works: Alcover, Joan. Elegies . Traducció a l'anglès de Kristine Doll i Robert Brown. Nova York : Cross Cultural Communications
Published in: Joan Alcover, Miquel Costa i Llobera i els llenguatges estètics del seu temps, [Ciutat de Mallorca] : Barcelona : Universitat de les Illes Balears. Departament de Filologia Catalana i Lingüística General : Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2007 (p. 175-180)

The record appears in these collections:
Centenaries > Joan Alcover
Document type > Commentaries
Document type > Prologues

 Record created 2012-11-20, last modified 2024-02-07



   Favorit i Compartir