visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Ajuda | Departament de Filologia Catalana UAB | Sobre Traces | Català English Español |
Pàgina inicial > Traces. Catàleg > La situació de la llengua als centres educatius: accions per consolidar-la i potenciar-la / |
Data: | 2010 |
Resum: | L'estudi avalua la situació de la llengua als centres educatius de Catalunya i "proposa un seguit d'actuacions per potenciar l'ús de la llengua i per començar a canviar metodologies, que actualitzin i adaptin a la nova realitat de l'escola d'avui allò que va representar la immersió lingüística a la dècada dels vuitanta, i que permetin un replantejament de l'ensenyament de la llengua que potenciï, entre altres aspectes, la llengua oral, un dels dèficits més importants i més aclaparadors". |
Nota: | Estudi presentat a les II Jornades Llengua i Ensenyament celebrades el dies 25 i 26 de novembre de 2005 |
Document: | Estudi |
Matèria: |
Ensenyament ;
Legislació ;
Normalització lingüística ;
Immersió lingüística ;
Escoles ;
Català ;
1979-2005 ;
Catalunya ;
1950L ;
2000X Cardús, Salvador ; Departament d'Ensenyament. Generalitat de Catalunya ; Servei d'Ensenyament del Català : SEDEC ; Tribunal Constitucional ; Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ; Secretaria de Política Lingüística. Generalitat de Catalunya ; Departament d'Educació. Generalitat de Catalunya ; Subdirecció General de Llengua i Cohesió social. Generalitat de Catalunya ; Secretaria General de Joventut. Generalitat de Catalunya ; Secretaria General de l'Esport. Generalitat de Catalunya ; Secretaria de la Família. Generalitat de Catalunya ; Generalitat de Catalunya ; Institució de les Lletres Catalanes ; Jornades sobre la Llengua a les Comarques de Tarragona (2s : 2002 : Tarragona) |
Publicat a: | Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 20 (2010), p. 261-275 (Part III. Actuacions) , ISSN 2013-9136 |