visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Ajuda | Departament de Filologia Catalana UAB | Sobre Traces | Català English Español |
Pàgina inicial > Traces. Catàleg > Vers la fallida del redreçament del català a l'escola? Una reflexió oberta a propòsit de la tercera hora de i/o castellà a l'Educació Primària de Catalunya / |
Data: | 2009 |
Resum: | L'autor reflexiona sobre la situació actual de l'ús del català a les escoles des del punt de vista de la legislació dels últims anys. S'aprofundeix en la idea de la incorporació de la tercera hora en castellà a l'Educació Primària. També es parla de temes com cohesió social, escola i llengua; immersió lingüística; ús de la llengua en el context extraescolar, etc. |
Document: | Estudi |
Matèria: |
Sociolingüística ;
Ensenyament ;
Català ;
Espanyol ;
Normalització lingüística ;
Política lingüística ;
Legislació ;
Escoles Pueyo, Miquel ; Arenas i Sampera, Joaquim ; Sabater i Siches, Ernest ; Departament d'Educació. Generalitat de Catalunya ; Generalitat de Catalunya |
Obres: |
Pueyo, Miquel.
Tres escoles per als catalans. Minorització lingüística i implantació escolar a Itàlia, França i Espanya . Lleida : Pagès Editors, 1996 Arenas, Joaquim ; Sabater, Ernest. Del català a l'escola catalana. La visió i la tasca de la Delegació d'Ensenyament Català (DEC) d'Òmnium Cultural . Barcelona : La Magrana, 1982 |
Publicat a: | Revista de Catalunya, Núm. 256 (Desembre 2009), p. 19-40 (Realitats) , ISSN 0213-5876 |