Date: |
2003 |
Abstract: |
Cristina Sanz tracta l'adquisició de més d'una segona llengua, partint de dades estretes d'estudis fets a Catalunya i al País Basc. L'estudi proporciona dades de diversos grups de recerca que puntualitzen l'opinió generalitzada que és beneficiós introduir l'ensenyament d'una segona-tercera llengua estrangera en els primers anys de primària. Sanz també avalua l'argument que conèixer una segona llengua facilita l'adquisició d'una tercera llengua, ja que les dades empíriques obtingudes fins al moment són contradictòries. Per tal de comprendre els estudis i els resultats discordants, cal tenir en compte les diferents variables que intervenen en l'aprenentatge d'una tercera llengua i que Sanz presenta en l'article. |
Note: |
Inclou bibliografia (p. 120-121) |
Note: |
Resum de l'estudi extret de la presentació de la revista. |
Document: |
Estudi |
Subject: |
Adquisició i aprenentatge ;
Llengües ;
Anglès ;
Lèxic ;
Morfologia ;
Sintaxi ;
Pragmàtica ;
Bilingüisme ;
Catalunya ;
País Basc |
Published in: |
Caplletra. València, núm. 35 (2003, Tardor), p. 111-121, ISSN 2386-7159 |