L'impacte de la revisió judicial i de la LOMCE en el model lingüístic de l'escola catalana: estat de la qüestió / Mercè Corretja Torrens
Corretja, Mercè

Data: 2016
Resum: De l'abstract: "L'article té per objecte analitzar el model lingüístic escolar de Catalunya a partir de les sentències del Tribunal Suprem de 23 i 28 d'abril de 2015 i dels diversos pronunciaments del Tribunal Superior de Justícia i del Tribunal Suprem de l'any 2014, especialment, a partir de la fixació de l'obligació d'impartir un 25% del currículum escolar en llengua castellana com a llengua vehicular. També s'analitza l'impacte en el model del nou dret a rebre ensenyament en castellà i en l'idioma cooficial de la comunitat autònoma en una proporció raonable, previst a la LOE, i la garantia econòmica desenvolupada per via reglamentària d'aquest nou dret".
Nota: Bibliografia (p. 89)
Document: Estudi
Matèria: Textos legals ; Política lingüística ; Ensenyament ; Dret ; Català ; Espanyol ; Escoles ; Catalunya
Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ; Tribunal Suprem de Justícia
Publicat a: Revista de Llengua i Dret, Núm. 65 (juny 2016), p. 76-89 (Estudis sobre dret lingüístic)




El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Estudis

 Registre creat el 2018-06-09, darrera modificació el 2018-07-03



   Favorit i Compartir