Data: |
2010 |
Resum: |
L'article se centra en l'anàlisi de la producció i la percepció foneticofonològiques dels estudiants que aprenen el català com a llengua forana. Concretament, es marca com a objectiu avaluar les dificultats d'aprenentatge de sons que presenten els alumnes que no tenen aquesta llengua com a pròpia. |
Nota: |
Bibliografia (p. 459-460) |
Nota: |
Llegit al Quinzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes, celebrat a la Universitat de Lleida entre el 7 i l'11 de setembre de 2009 |
Nota: |
El treball s'emmarca dins les tasques que desenvolupa el Grup de Recerca en Fonètica de la Universitat de Lleida, vinculat al Laboratori de Fonètica Aplicada "Pere Barnils" del Departament de Filologia Catalana i Comunicació |
Document: |
Estudi |
Matèria: |
Fonètica i fonologia ;
Segona llengua ;
Adquisició i aprenentatge ;
Bilingüisme ;
Multilingüisme? ;
Català |
Publicat a: |
Actes del Quinzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Lleida, 2009, Barcelona : Abadia de Montserrat, 2010 (vol. 1, p. 447-460) |