Fecha: |
2015 |
Resumen: |
De l'abstract de l'article: "En aquest article es presenten una sèrie d'activitats pràctiques i de reflexions amb el propòsit de fer lectors de poesia a Secundària, tot un repte per al professorat. S'hi insisteix en la necessitat de treballar a l'aula textos poètics per descobrir una altra forma d'utilitzar el llenguatge, vinculada al joc del ritme i la rima de les paraules, i perquè la poesia és indispensable per al desenvolupament intel·lectual i afectiu. Es pretén així facilitar experiències gratificants per ajudar el nostre alumnat a descobrir el gust per la lectura, l'escriptura i la dramatització de textos poètics". |
Nota: |
Inclou referències bibliogràfiques (p.50) |
Documento: |
Estudi |
Materia: |
Ensenyament ;
Instituts ;
Poesia catalana ;
Didàctica ;
Lectura |
Publicado en: |
Ítaca, Núm. 6 (2015), p. 35-50 (Monogràfic: "L'ensenyament de la literatura (i de la llengua): noves perspectives, nous reptes") , ISSN 2172-5500 |