L'anàlisi de corpus com a mètode de recerca qualitativa per al desenvolupament d'exàmens: l'exemple de la prova de nivell C2 / Laura Puigdomènech i Farell, Direcció General de Política Lingüística
Puigdomènech, Laura (Direcció General de Política Lingüística)

Data: 2014
Resum: Del resum que encapçala l'article: "En aquest article s'explica la necessitat de treballar amb corpus lingüístics orals i escrits per desenvolupar nivells de competència basats en el MECR per a una llengua en concret, i es descriu la fase de recerca empírica del projecte de desenvolupament de la prova de nivell C2, centrada en l'anàlisi de mostres reals d'aprenents". L'article es desplega comentant l'anàlisi de corpus com a mètode de recerca per descriure els nivells de competència lingüística del MECR, la conceptualització del projecte de recerca, els conceptes clau, l'obtenció de mostres i objectius, la metodologia de treball, els trets distintius dels tres perfils d'aprenents:.
Resum: expressió escrita, la gestació dels barems i les mostres il·lustratives.
Nota: Bibliografia (p. 26-27)
Document: Estudi
Matèria: Avaluació? ; Llengua oral ; Llengua escrita ; Educació
Consell d'Europa
Publicat a: Llengua i Ús, Núm. 55 (2014), p. 17-27 (Models)




El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Estudis

 Registre creat el 2018-02-03, darrera modificació el 2020-07-05



   Favorit i Compartir