Date: |
2016 |
Abstract: |
De l'abstract: "En aquesta contribució mostrem part d'una recerca en un aula multilingüe d'educació infantil on l'acostament a les llengües familiars no presents en el currículum es fa de forma progressiva a través de la presència de l'anglès, cada vegada més oberta i més relacionada amb les llengües del repertori del grup. Les percepcions i manifestacions de l'alumnat i de la mestra evidencien els canvis en la perspectiva i la presa de consciència de les possibilitats plurilingües de cada persona, i mostren les potencialitats d'una didàctica que s'acosta al plurilingüisme de forma natural, més enllà de la incorporació de l'anglès com a llengua estrangera". |
Note: |
Inclou referències bibliogràfiques (p. 45-46) |
Document: |
Estudi |
Subject: |
Multilingüisme? ;
Infants? ;
Adquisició i aprenentatge ;
Didàctica ;
Llengua escrita ;
Lectura ;
Anglès ;
Català ;
Llengües ;
Escoles |
Published in: |
Llengua, societat i comunicació, Núm. 14 (2016), p. 38-46 (Monogràfic: L'ensenyament i l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura inicials) , ISSN 1697-5928 |