1.
|
Un Nobel per a les llengües cooficials
/
Magalhães, Gabriel
Últim fragment: "En aquest marc més lluminós, si l'Estat espanyol fos capaç de promocionar amb èxit cap al Nobel autors de les llengües catalana, gallega o basca, s'obririen brillants rumbs d'esperança per a la convivència nacional. [...]
2024
La Vanguardia, 15 gener 2024, p. 16 (Opinió. La mirada portuguesa)
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
Introducció al monogràfic "El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció"
/
Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
García Folgado, María-José (Universitat de València) ;
Rodríguez Gonzalo, Carmen (Universitat de València)
Introducció al monogràfic «El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció», coordinat per Xavier Fontich, María-José García Folgado i Carmen Rodríguez Gonzalo.
2022 - 10.7203/caplletra.73.24636
Caplletra, Núm. 73 (Tardor 2022), p. 149-158 (Monogràfic: El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció)
2 documentos
|
|
9.
|
|
10.
|
|