Fecha: |
2012 |
Resumen: |
Marcel Fité i Montserrat Guixer expliquen, en base a casos concrets, els avantatges d'utilitzar el joc com a recurs per a l'ensenyament de la llengua. |
Nota: |
Primera intervenció de l'apartat 'Projectes i experiències a l'aula' del Primer Simposi sobre l'Ensenyament de la Llengua i la Literatura Catalanes a la Secundària i a la Universitat que va tenir lloc el 14 d'octubre de 2009 a la Sala Prat de la Riba de l'Institut d'Estudis Catalans |
Nota: |
Inclou un annex amb alguns dels jocs comunicatius que es fan servir a les aules d'acollida (p. 166-172) |
Documento: |
Estudi |
Materia: |
Ensenyament ;
Didàctica ;
Català ;
Emigració i immigració ;
Instituts |
Publicado en: |
La llengua i la literatura catalanes a les aules del segle XXI, Barcelona : Societat Catalana de Llengua i Literatura Catalanes : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012 (p. 157-172) |