Conglomerats de comunicació al segle XXI: finançarització i dèficit democràtic / Núria Almiron
Almiron, Núria

Fecha: 2008
Resumen: L'autora estudia com funcionen els grans grups de comunicació, concentrant-se en el cas espanyol. Analitzant casos concrets, l'autora pot reflexionar sobre com funcionen actualment les relacions entre les indústries culturals i els grans grups polítics i financers que exerceixen el poder així com la situació real del periodisme en aquest context. L'estudi s'organitza segons els següents epígrafs: 'La comunicació i el seu context', 'El capitalisme financer avançat i les indústries culturals', 'La finançarització dels grups de comunicació i el cas espanyol', 'El rol del poder públic' i, finalment, 'Els riscs de la finançarització per al periodisme'.
Documento: Estudi
Materia: Mitjans de comunicació ; Comunicació de masses ; Política ; Ideologia ; Capitalisme ; Prosa ; Periodisme ; 2008 ; 2000X
Publicado en: L'Espill, Núm. 28 (Primavera 2008), p. 60-74 (Monogràfic: Comunicació i poder) , ISSN 0210-587X

El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2012-11-17, última modificación el 2023-09-22



   Favorit i Compartir