Influència dels mitjans de comunicació en la difusió i el prestigi de determinats autors / Jaume Vallcorba
Vallcorba Plana, Jaume

Fecha: 2006
Resumen: Traduïm, de l'anglès, el resum que encapçala l'article: "L'article estudia el paper de la visibilitat en la viabilitat comercial i intel·lectual d'un llibre i de quina manera els mitjans de comunicació hi contribueixen. La visibilitat és una condició necessària per a la supervivència i influència d'un llibre. Tots els editors són conscients de la importància de les ressenyes als suplements literaris, i fan el que sigui per aconseguir-ne una. De tota manera, és extremadament difícil saber per què i quan una ressenya pot tenir efectes positius sobre la visibilitat i les vendes. Els suplements culturals desenvolupen, per tant, un paper privilegiat en la publicitat d'un nou llibre".
Documento: Comentari
Materia: Empreses editores ; Mercat del llibre ; Publicitat ; Publicacions periòdiques ; Suplement ; Ressenya
Quaderns Crema : editorial ; Acantilado : editorial
Publicado en: Trípodos.com, Núm. 19 (2006), p. 49-54




El registro aparece en las colecciones:
10 años de la muerte > Jaume Vallcorba Plana
Tipo de documento > Comentarios

 Registro creado el 2011-12-21, última modificación el 2023-06-18



   Favorit i Compartir