Fecha: |
2001 |
Resumen: |
Aquest estudi pretén ser una contribució a l'anàlisi i l'avaluació dels resultats dels programes educatius bilingües en els territoris valencians. S'analitza la relació que hi ha entre la primera llengua dels alumnes, els programes educatius (bilingües o monolingües) en què han estat escolaritzats i l'actitud dels alumnes envers la veritat lingüística pròpia del territori. L'estudi està dividit en les següents parts: 'Les actituds lingüístiques', 'La construcció de l'escala d'actituds', 'Anàlisi de l'actitud lingüística' i 'Conclusions'. |
Contiene: |
S'inclouen dues taules explicatives a les pàgines 143 i 149. També hi ha tres gràfics a les pàgines 144, 146 i 147
|
Nota: |
Inclou una nota bibliogràfica (p. 153-156) |
Documento: |
Estudi |
Materia: |
Actituds lingüístiques ;
Català ;
Espanyol ;
Immersió lingüística ;
Bilingüisme ;
Escoles ;
País Valencià |
Publicado en: |
Actes del Novè Col·loqui d'Estudis Catalans de Nord-Amèrica. Barcelona, 1998, Barcelona : Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2001 (p. 133-156) |