L'aula d'acollida com a espai per a l'aprenentatge lingüístic: la perspectiva del professorat / Laura Espelt
Espelt, Laura (Universitat de Lleida)

Fecha: 2007
Resumen: Del resum de l'article: "El present article pretén donar a conèixer la tasca de les professores de l'aula d'acollida des del seu punt de vista. L'aula d'acollida és una realitat relativament nova a Catalunya que s'ha implementat amb rapidesa al sistema educatiu. Per aquests motius és interessant saber com el professorat gestiona la comunicació dins d'aquestes aules multiculturals i valorar la seva utilitat per als alumnes. A partir de la realització d'entrevistes amb profunditat a tres professores d'un Institut d'Educació Secundària (IES) de Lleida s'ha fet una reflexió de la situació de l'aula d'acollida segons les seves experiències".
Documento: Estudi
Materia: Emigració i immigració ; Immersió lingüística ; Ensenyament ; Català ; Instituts ; Entrevista ; Mestres ; 2006-2007 ; Lleida ; Segrià ; 2000X
Publicado en: Sintagma, Núm. 19 ( 2007), p. 73-87




El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2010-12-13, última modificación el 2016-11-23



   Favorit i Compartir