visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Ayuda | Departament de Filologia Catalana UAB | Sobre Traces | Català English Español |
Página principal > Traces. Catálogo > L'aula d'acollida com a espai per a l'aprenentatge lingüístic: la perspectiva del professorat / |
Fecha: | 2007 |
Resumen: | Del resum de l'article: "El present article pretén donar a conèixer la tasca de les professores de l'aula d'acollida des del seu punt de vista. L'aula d'acollida és una realitat relativament nova a Catalunya que s'ha implementat amb rapidesa al sistema educatiu. Per aquests motius és interessant saber com el professorat gestiona la comunicació dins d'aquestes aules multiculturals i valorar la seva utilitat per als alumnes. A partir de la realització d'entrevistes amb profunditat a tres professores d'un Institut d'Educació Secundària (IES) de Lleida s'ha fet una reflexió de la situació de l'aula d'acollida segons les seves experiències". |
Documento: | Estudi |
Materia: | Emigració i immigració ; Immersió lingüística ; Ensenyament ; Català ; Instituts ; Entrevista ; Mestres ; 2006-2007 ; Lleida ; Segrià ; 2000X |
Publicado en: | Sintagma, Núm. 19 ( 2007), p. 73-87, ISSN 2013-6455 |