Empreses i Internet: el multilingüisme a la xarxa com a element de qualitat / Laura Jaime, Marta Rovira, Susanna Saval
Jaime, Laura (Direcció General de Política Lingüística)
Rovira, Marta M. (Direcció General de Política Lingüística)
Saval, Susanna (Direcció General de Política Lingüística)

Fecha: 2003
Resumen: De la sinopsi que encapçala l'article: "Hi ha empreses que han vist en Internet un aliat important de la seva política comunicativa: poden usar diverses llengües, i per tant arribar a més gent, a un cost baix. A més a més, aquest acostament al client incorpora un element de qualitat: l'empresa parla el mateix idioma que el client. Hem demanat a quatre empreses que ens expliquin la seva experiència en l'ús de les llengües a Internet: Grup Alimentari Guissona, Freixenet, Mercadona i Transportes Azkar".
Documento: Estudi
Materia: Actituds lingüístiques ; Pàgina web ; Internet ; Empreses ; Català
Grup Alimentari Guissona ; Freixenet ; Mercadona ; Transportes Azkar
Publicado en: Llengua i Ús, Núm. 26 (Primer quadrimestre 2003), p. 16-21 (Plans i Dinamització)




El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2010-10-12, última modificación el 2020-03-21



   Favorit i Compartir