Empreses i Internet: el multilingüisme a la xarxa com a element de qualitat / Laura Jaime, Marta Rovira, Susanna Saval
Jaime, Laura (Direcció General de Política Lingüística)
Rovira, Marta M. (Direcció General de Política Lingüística)
Saval, Susanna (Direcció General de Política Lingüística)
Data: |
2003 |
Resum: |
De la sinopsi que encapçala l'article: "Hi ha empreses que han vist en Internet un aliat important de la seva política comunicativa: poden usar diverses llengües, i per tant arribar a més gent, a un cost baix. A més a més, aquest acostament al client incorpora un element de qualitat: l'empresa parla el mateix idioma que el client. Hem demanat a quatre empreses que ens expliquin la seva experiència en l'ús de les llengües a Internet: Grup Alimentari Guissona, Freixenet, Mercadona i Transportes Azkar". |
Document: |
Estudi |
Matèria: |
Actituds lingüístiques ;
Pàgina web ;
Internet ;
Empreses ;
Català
Grup Alimentari Guissona
;
Freixenet
;
Mercadona
;
Transportes Azkar
|
Publicat a: |
Llengua i Ús, Núm. 26 (Primer quadrimestre 2003), p. 16-21 (Plans i Dinamització) , ISSN 2013-052X |
El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document >
Estudis
Registre creat el 2010-10-12, darrera modificació el 2023-06-24